تبلیغات

نمایش محصولات به صورت هولوگرافیک

نمایش یک محصول به صورت هولوگرافیکو سه بعدی پدیده ای بسیار چشم‌گیر است که در ذهن مخاطب باقی می ماند.امروزه با گسترش محصولات و خدمات متنوع، رقابت در تبلیغات بسیار فشرده و دشوار شده است و برند های بزرگ سعی در طراحی و اجرای ایده های خاص تر و جذاب تر دارند. نمایش هولوگرام سه بعدی اشیاء همیشه مردم را جذب می کند؛ از زمان استروسکوپ های قدیم تا سینماهای سه بعدی امروزی همواره پدیده ای قابل توجه بوده است.

تکنولوژی هولوگرافی در تصویر سه بعدی 

تصویر سه بعدی را می توان با افکت های نوری و تصویری دیگری تلفیق کرد و جلوه ای به یاد ماندنی ایجاد کرد. علاوه بر این می توان از محصول واقعی درون جعبه استفاده کرد و جلوه های سه بعدی تصویری روی آن اعمال کرد.بسیاری از برند های معروف دنیا نیز از  تکنولوژی هولوگرافیدر جهت ارائه محصول استفاده کرده اند. به این صورت که تصویر سه بعدی کالای مورد نظر به صورت معلق در یک جعبه خاص ایجاد می شود.